1. Закону про торги № 43/2013 / Qh13 від 26 листопада 2013 року;
2. Указу Уряду про особливості Закону про торги № 63/2014 / ND-CP від 26 червня 2014 року;
3. Закону про державні інвестиції № 49/2014 / Qh13 від 18 червня 2014 року;
4.Постанови Уряду про інвестиції в державно-приватне партнерство № 15/2015 / ND-CP від 14 лютого 2015 року.
• бути зареєстрованим в тій країні, де ведеться основна операційна діяльність;
• надати незалежну фінансову звітність;
• не бути в стані банкрутства, або не перебувати у процедурі ліквідації;
• зареєструватися як учасник державних закупівель;
• для іноземних компаній: мати місцевого підрядника, субпідрядника для участі в тендері.
В системі державних закупівель існує складний багаторівневий процес прийняття рішень. Постачальники можуть стикатися з непрозорістю та неефективністю. Кошти на здійснення закупівель розподіляються Міністерством фінансів В'єтнаму, проте мінімальний поріг необхідних коштів встановлюють органи виконавчої влади. Основне завдання постачальника - запропонувати конкурентну ціну та відповідати критеріям у тендеру.
У разі якщо закупівля проходить у формі інвестиційного проекту, оформляється договір про державно-приватне партнерство.
Процедури закупівель в основному відбуваються в грудні і січні після формування державного бюджету та розподілу коштів.
Для успішного участі в тендері рекомендується заздалегідь встановити контакти з місцевими дистриб'юторами і органами влади, які здійснюють закупівлю для визначення можливого формату і термінів виконання тендеру. Органи влади В'єтнаму можуть вдаватись до повторних переговорів про ціну, умови поставки та інших елементах контракту, вже після проведення офіційного тендеру.
Оголошення про тендери можуть публікуватися в офіційних в'єтнамських газетах, таких як Dau Thau, Nhan Dan, Lao Dong і Saigon Giai Phong, а також в англомовних виданнях Vietnam News Vietnam Investment Review.
http://thongtindauthau.com.vn/