Посольство України в Соціалістичній Республіці В’єтнам

Київ 02:37

Консульське обслуговування громадян України

Вітаємо Вас на консульській частині веб-сторінки МЗС,

Хотіли б ознайомити Вас з інформацією, яка може стати Вам в нагоді.

Належне забезпечення прав і законних інтересів усіх громадян України за кордоном є пріоритетним завданням державної політики у сфері консульських зносин України з іноземними державами.

Виконуючи це завдання, Департамент консульської служби і закордонні дипломатичні установи України (ЗДУ – посольства, генеральні консульства, консульства) діють у відповідності до положень Конституції, низки спеціальних законів України та нормативно-правових актів Президента й Уряду України, використовують увесь інструментарій міжнародного права.  

Консульський захист у випадках надзвичайних ситуацій надається усім громадянам України, які цього потребують, безвідносно до статусу і мети їхнього перебування за кордоном. Консульські дії вчиняються відповідно до профільного законодавства України.

Із вжитих останнім часом заходів з метою оптимізації консульського обслуговування відзначимо:

  • запровадження в закордонних дипломатичних установах щоденного (5 разів на тиждень) консульського прийому громадян, в т.ч. за надзвичайних обставин – у позаробочий час, а також вихідні та святкові дні;
  • започаткування функціонування цілодобових телефонних «гарячих» ліній для оперативного зв’язку з консулом в разі загрози здоров‘ю, життю чи смерті (номери розміщені на веб-сторінках ЗДУ);
  • функціонування в МЗС при цілодобовому Центрі оперативного реагування телефону «гарячої» лінії - +38 044 238 16 57;
  • регулярне оновлення на веб-сторінках МЗС і ЗДУ довідок з актуальною для громадян України інформацією щодо понад 180 країн світу – про правила поведінки, безпекову ситуацію, умови працевлаштування, надання медичних і соціальних послуг, митні питання, корисні номери телефонів.

З метою отримання максимально детальної інформації з консульських питань пропонуємо уважно ознайомитися з відповідним розділом «Консульські питання» веб-сторінки дипломатичного представництва чи консульської установи у країні, де Ви знаходитися. В такий спосіб Ви зможете завчасно підготувати відповідний сет документів для вчинення потрібної Вам консульської дії. Для отримання консульської послуги заявник особисто звертається в будь-який зручний для нього час в межах годин прийому до установи, на території консульського округу якої він тимчасово перебуває/постійно проживає.

Дотримання запропонованих нижче рекомендацій сприятиме заощадженню Вашого часу в разі потреби отримання «типової» інформації та ефективній допомозі в разі потрапляння в надзвичайні/скрутні ситуації:

  • надавати перевагу відвіданню веб-сторінки (розділ «Консульські питання»)  в разі потреби отримання інформації на кшталт: графік роботи, перелік консульських дій, необхідні для їх вчинення документи від заявника, терміни та тарифи;
  • надсилати звернення електронною поштою в разі потреби надання важливої, на Вашу думку, інформації для консульської посадової особи;
  • практикувати звернення телефоном переважно в разі потреби отримання від консула інструкцій при нетипових/скрутних ситуаціях.

Вашими думками щодо оскарження дій консульських посадових осіб, роботи консульських працівників центрального апарату, закордонних дипломатичних установ України які, на Вашу думку, містять прояви корупції, прохання звертатися до Сектору з питань запобігання та виявлення корупції МЗС України за електронною адресою та телефоном:

spk@mfa.gov.ua, +38 044 238 15 87 

Принагідно повідомляємо, що розгляд та опрацювання звернень громадян (пропозиції, заяви, скарги) здійснюється МЗС України, закордонними дипломатичними та консульськими установами України відповідно до Закону України «Про звернення громадян» № 393 від 02.10.1996 р. Громадяни мають право звертатися як у письмовій формі, так і усно зокрема, під час особистого прийому громадян працівниками закордонних дипломатичних установ.

Законом встановлено вимоги (стаття 5) до звернення громадян, яке обов’язково має містити інформацію про заявника (прізвище, ім’я, по батькові, адресу проживання). Письмове звернення підписуються заявником із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження. Згідно з положеннями Закону (стаття 20) термін розгляду звернень громадян становить один місяць з дати їх надходження, а у випадку необхідності здійснення додаткового вивчення, цей термін розгляду може бути продовжено до 45 днів.

Центральний апарат МЗС і закордонні дипломатичні представництва і надалі докладатимуть усіх зусиль з метою виконання завдання, поставленого керівництвом МЗС і української держави - безумовного і максимального використання усіх повноважень і передбачених законодавством механізмів для ефективного захисту прав і законних інтересів громадян України за кордоном.


Консульський відділ Посольства України в Соціалістичній Республіці В’єтнам
Керівник: Підгорний Юрій Олексійович
Перший секретар (консульські питання)
Адреса:

6, Le Нong Phong, Hanoi, Vietnam

Телефон: (+8424) 37 34 44 92, (+8424) 37 34 45 01_(у екстрених випадках (техногенних катастроф, природних катаклізмів, терактів, масових заворушень, поранення/загибелі громадян України, інших випадків, що загрожують життю громадян України)
Факс: (+8424) 37 34 45 02
Ел. пошта: emb_vn@mfa.gov.ua
Графік роботи:

Понеділок, Середа

прийом документів / видача документів

(легалізація, нотаріат, витребування, загальні питання)

(паспортні питання не розглядаються)

прийом документів: 09.00-12.00

видача документів:  14.00-15.00

Вівторок

прийом документів / видача документів

(паспортні питання)

видача-прийом документів: 09.00-12.00; 14.00-15.30

Четвер

прийом документів

(паспортні питання)

видача-прийом документів: 09.00-12.00

П’ятниця

прийом документів / видача документів

(легалізація, нотаріат, витребування, загальні питання)

(паспортні питання не розглядаються)

прийом документів(заяв): 09.00-12.00

 

Вихідні дні: субота, неділя, державні свята України та державні свята В’єтнаму

Межі консульського округу:

територія В’єтнаму – всі питання; територія Камбоджі – всі питання; Республіка Філіппіни, Союз М'янма, Лаоська Народно- Демократична Республіка - оформлення віз.

Примітки:

У Посольстві України у В’єтнамі консульський прийом здійснюється упродовж зазначених робочих днів, крім вихідних та святкових днів.

 Прийом відвідувачів з консульських питань передбачає можливість упродовж прийомних годин подання та видачу документів відповідно, а також надання консультацій з консульсько-правових питань без попереднього запису.

 

У неприйомний час консульська допомога надається у разі техногенних катастроф, природних катаклізмів, терактів, масових заворушень, поранення/загибелі громадян України, інших випадків, що загрожують життю громадян України.

З 1 червня 2016 року в Посольстві започатковано оформлення українських віз засобами інформаційно-телекомунікаційної системи «Віза», що уможливлює іноземцям та особам без громадянства реєстрацію візового клопотання он-лайн та призначення дати подачі документів в установі безпосередньо через сайт http://visa.mfa.gov.ua .

Зазначене нововведення спрямоване на створення прозорих та доступних умов оформлення віз, спрощення візових процедур загалом.

При цьому наголошуємо, що фото заявників, що завантажується до ІТС «Віза» має бути якісним, за зразком «фото на паспорт»

 «15» червня  2018 р. розпочинають роботу візові центри України в містах Ханой і Хошимін, функціонування якого забезпечуватиметься компанією "VF Worldwide Holding Ltd".

Візовий центр прийматиме та передаватиме на розгляд Посольства України в Соціалістичній Республіці В’єтнам) клопотання про оформлення віз для в’їзду в Україну іноземців та осіб без громадянства, що проживають у В’єтнамі і Камбоджі.

Заявники зможуть подати документи для оформлення українських віз у зручному для них форматі та, за бажанням, отримати низку додаткових послуг (виготовлення фотокарток, переклад та копіювання документів, оформлення полісів медичного страхування, кур’єрські послуги, СМС-інформування, обслуговування у залах підвищеного комфорту тощо).

При цьому, візовим центром забезпечуватиметься лише технічний супровід візових досьє та надання сприяння заявникам, рішення про оформлення чи відмову в оформленні віз прийматимуться, як і раніше, консулом Посольства України в СРВ.

Контактна інформація візового центру:

Візовий центр в м. Ханой розташовано за адресою (діятиме до 21.01.2019 про зміни інформуватимемо додатково):

Gelex Tower, 3d Floor

52 Le Dai Hanh Street. Le Dai Hanh Ward, Hai Ba Trung District, Hanoi, Vietnam

Телефон: +84 283 521 2002

Електронна адреса: info.ukrainevn@vfshelpline.com

Веб-сторінка: http://vfsglobal.com/ukraine/vietnam

Візовий центр в м.Хошимін розташовано за адресою (діятиме до 21.01.2019 про зміни інформуватимемо додатково):

Resco Tower, 4th Floor

94-96 Nguyen Du Str., Ben Nghe Ward, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

VAC phone: +84 283 521 2002

VAC email: info.ukrainevn@vfshelpline.com

Website: http://vfsglobal.com/ukraine/vietnam