• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
  • Tiếng Việt
Запис на консульський прийом
Опубліковано 19 July 2025 року о 01:49

Прохання записуватися в електронну чергу відповідно до розкладу


ПОНЕДІЛОК, СЕРЕДА, П’ЯТНИЦЯ: 

Вчиняються консульські дії з питань засвідчення документів, нотаріату, витребування та інших питань, КРІМ ПАСПОРТНИХ ТА ВІЗОВИХ.


ВІВТОРОК, ЧЕТВЕР:

Вчиняються консульські дії з паспортних та візових питань.


Запис у електронну чергу відбувається на порталі «е-Консул» за посиланням https://id.e-consul.gov.ua/за допомогою е-підписів (Електронного Цифрового Підпису - ЕЦП на файловому, хмарному чи інших захищених носіях), «Дія.Підпис» або «BankID» НБУ; електронна ідентифікація забезпечується через платформу «ID.GOV.UA.».


Користувачі мають можливість авторизуватися у електронній черзі незалежно від типу ідентифікаційного документа, що посвідчує особу.


Детальна інформація про механізм авторизації, у тому числі через банки, які є абонентами ідентифікаторами системи BankID НБУ, міститься за цим посиланням: https://mfa.gov.ua/consul/forua/e-cherga.


Також за наведеним посиланням розміщено роз’яснення Державної податкової служби про існуючі можливості отримання ідентифікаційного коду «РНОКПП» (у тому числі дистанційного та для громадян, які оформили постійне проживання за кордоном).


Нагадуємо, що іноземці, у тому числі громадяни В’єтнаму, які мають оформлений в Україні ідентифікаційний код «РНОКПП», можуть мати або відкрити в Україні банківський рахунок, і відповідно зареєструватися у застосунку «Дія» з використанням BankID, або з використанням NFC – якщо мають біометричні посвідки на проживання в Україні. 


Детальніше про методи реєстрації у застосунку «Дія» доступно за посиланням https://paperless.diia.gov.ua/topic/yak-avtorizuvatis-u-zastosunku-diya

Принагідно нагадуємо, що деякі українські банки надають послуги відкриття банківських рахунків ДИСТАНЦІЙНО. Це дозволить зареєструватися у застосунку «ДІЯ» з BankID.


Запис на консульський прийом до Посольства заявників, які не належать до вразливих категорій*, має здійснюватися лише таким чином:

1) особи, які мають електронний цифровий підпис, здійснюють самостійний запис через особистий кабінет на порталі «е-Консул»;

2) у разі неможливості автентифікації та/або електронної ідентифікації особи

в системі «е-Консул» (на противагу небажанню використовувати створені

для отримання ЕЦП опції та альтернативні варіанти отримання послуг), заявники звертаються на офіційну адресу електронної пошти Посольства [email protected], вказавши ПІБ, номер телефону та адресу електронної пошти, з обґрунтуванням ситуації та проханням визначити дату та час візиту без попередньої електронної реєстрації у електронній черзі.


Слід зазначити, що заявники-чоловіки призовного віку, які не мають ЕЦП, не можуть бути записані до е-Черги у такий спосіб, оскільки відсутність ЕЦП/BankID також унеможливлює формування електронного військово-облікового документа у застосунку Резерв+, надання якого є обов’язковою умовою отримання консульської послуги (за винятком оформлення посвідчення особи на повернення в Україну та визначених дій в інтересах дитини/підопічного).

Також до електронної черги було додано автоматичну перевірку наявності обмежень у наданні консульських послуг громадянам України за кордоном через інтеграцію з реєстром МОУ «Оберіг». Чоловіки 18-60 років, які мають відповідні обмеження, будуть поінформовані під час спроби запису у електронну чергу.

 

*До вразливої категорії заявників відносять:

осіб з інвалідністю I та II груп, дітей з інвалідністю або законних

представників, які діють від імені таких осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;

- осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до категорій 1 і 2;

- дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа

або законних представників, які діють від імені дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;

- учасників бойових дій;

- військовослужбовців;

- членів сімей військовослужбовців;

- багатодітних родин;

- тяжкохворих;

- вагітних;

- осіб, які звертаються до ЗДУ з метою оформлення посвідчення особи на

повернення в Україну (крадіжка, втрата документів, інші гуманітарні

випадки).


Порядок надання консульських послуг:

 

У разі потреби вчинення консульських дій для членів сім’ї - реєстрація має відбуватися для всіх осіб-членів сім’ї окремо з обиранням для кожної окремої особи відповідного дня та часу відвідування Посольства.

Батьки/законні представники дітей можуть самостійно записати дитину на порталі «е-Консул».


Під час подачі документів необхідно:

- мати з собою оригінали необхідних документів і їхні якісні копії відповідно обраної послуги згідно із переліком https://vietnam.mfa.gov.ua/konsulski-pitannya із врахуванням вимого щодо подачі військово-облікового документа для чоловіків 18-60 років у застосунку Резерв + у вигляді QR коду і витягу, що згенеровані (оновлені) не раніше 72 годин до пред’явлення консулу. Чоловікам дозволяється не надавати такий витяг виключно у разі, якщо консульська дія вчиняється (послуга надається) в інтересах дитини (наприклад оформити дитині паспорт тощо), за умови, що інший з батьків є особою без громадянства або іноземцем; оформлення посвідчення особи на повернення в Україну, надання консульських послуг заявникам, які перебувають у місцях позбавлення волі.

У випадку звернень за отриманням консульських послуг чоловіків вікової категорії 18-60, які не мають змоги уточнити свої військово-облікові дані (не можуть згенерувати QR код), Міністерство оборони України рекомендує звертатися до технічної підтримки системи «Резерв+» за електронною адресою: [email protected] із зазначенням ПІБ, РНОКПП, контактного номера телефону, датою народження та суттю проблеми.

- відвідати Посольство у визначений за записом час та отримати квитанцію для сплати консульського збору, а також здійснити оплату в банківській установі (якщо послуга передбачає стягнення консульського збору).

Прийом відвідувачів у приміщенні Посольства здійснюється із дотриманням санітарно-епідеміологічного режиму (наявність маски рекомендується).

Додаткову інформацію ви можете отримати за номером +842437344501 у робочі дні, а також написавши консулу на електронну адресу [email protected].

 

Необхідно знати, що «слот» – це виділення певного часу, для надання певної консульської послуги. Фізично і технічного не можливо отримати декілька послуг за одним слотом.

Реєстрацію слід здійснювати лише тільки на один, конкретно визначений, день та час.

Правило запису: одна особа – одна консульська дія (послуга) – одна реєстрація. Якщо плануєте отримати комплекс послуг (легалізація, переклад, реєстрація народження, оформлення громадянства дитині, оформити дитині паспорт тощо) – потрібна реєстрація на кожну окрему послугу.


УВАГА!

Отримання виготовленого та доставленого до Посольства закордонного паспорта здійснюється у режимі "живої черги" консульського прийому з понеділка по п’ятницю. Для отримання паспорта необхідно особисто звернутися до Посольства. Це стосується і дітей, яким на момент подачі документів для оформлення паспорта виповнилося 12 років – вони повинні бути присутні разом із уповноваженим представником.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux